KF | trap | Ratio(1) | KF 060 |
KF 075 |
KF 100 |
KF 140 |
KF 180 |
KF 210 |
KF 240 |
|
Nominaal uitgangskoppel T2N
|
Nm
|
1 |
3 | 25 | 50 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1.600 |
4 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1.600 | |||
5 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1.600 | |||
7 | 23 | 50 | 100 | 200 | 390 | 750 | 1.400 | |||
10 | 18 | 40 | 85 | 170 | 360 | 600 | 1.100 | |||
2 |
12 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,600 | ||
16 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,600 | |||
20 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,600 | |||
25 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,600 | |||
28 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,600 | |||
35 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,600 | |||
40 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,600 | |||
50 | 25 | 60 | 110 | 210 | 420 | 820 | 1,600 | |||
70 | 23 | 50 | 100 | 200 | 390 | 750 | 1,400 | |||
100 | 18 | 40 | 85 | 170 | 360 | 600 | 1,100 | |||
Noodstop koppel T2N | Nm | 1 | 3~10 | 2 times of nominal torque T2N | ||||||
Max. Acceleratie koppel T2B | Nm | 1 | 3~10 | 1,5 times of nominal torque T2N | ||||||
Nullast koppel(2) | Nm | 1 | 3~10 | 0.8 | 1.3 | 2.6 | 3.5 | 8 | 11 | 17.6 |
2 | 12~100 | 0.1 | 0.1 | 0.2 | 0.3 | 0.9 | 1.2 | 1.9 | ||
Verdraaispelling (3) | arcmin | 1 | 3~10 | ≤3 | ≤3 | ≤3 | ≤3 | ≤3 | ≤3 | ≤3 |
2 | 12~200 | ≤3 | ≤3 | ≤3 | ≤3 | ≤3 | ≤3 | ≤3 | ||
Torsie stijfheid | Nm/arcmin | 1,2 | 3~100 | 0.8 | 3.5 | 9 | 20.5 | 44 | 80 | 168 |
Nominaal Ingangssnelheid N1N | rpm | 1 | 3~10 | 3,000 | 2,800 | 2,700 | 2,000 | 2,000 | 2,000 | 1,500 |
2 | 12~100 | 5,500 | 4,500 | 4,200 | 3,900 | 3,400 | 2,800 | 2,200 | ||
Max. Ingangssnelheid N1B | rpm | 1 | 3~10 | 6,000 | 6,000 | 4,500 | 4,500 | 4,000 | 3,000 | 2,500 |
2 | 12~100 | 7,000 | 7,000 | 7,000 | 6,000 | 5,500 | 5,000 | 4,500 | ||
Max. radiale last F2rB(4) | N | 1,2 | 3~100 | 5,700 | 8,200 | 12,200 | 20,100 | 30,700 | 40,900 | 51,900 |
Max. axiale last F2a1B(4) | N | 1,2 | 3~100 | 2,850 | 4,100 | 6,100 | 10,050 | 15,350 | 20,450 | 20,950 |
Max. kiepmoment M2k | Nm | 1,2 | 3~100 | 310 | 530 | 1,090 | 2,340 | 5,400 | 9,700 | 15,200 |
Bedrijfstemperatuur | °C | 1,2 | 3~100 | 0° C ~ +90°C | ||||||
Beschermingsklasse | 1,2 | 3~100 | IP65 | |||||||
Smeermiddel | 1,2 | 3~100 | synthetisch tandwiel smeermiddel | |||||||
Montage positie | 1,2 | 3~100 | alle richtingen | |||||||
Geluidsniveau (5) | dB (A) | 1,2 | 3~100 | ≤64 | ≤66 | ≤66 | ≤68 | ≤68 | ≤70 | ≤72 |
Rendement | % | 1 | 3~10 | ≥96% | ||||||
2 | 12~100 | ≥94% |
Maximaal kiepmoment:
Bouwgrootte | KF060 | KF075 | KF100 | KF140 | KF180 | KF210 | KF240 | |
Z2 (mm) | 69.3 | 111.9 | 150.1 | 192 | 231.1 | 289.2 | 355.1 |
Maximaal toegestane radiale en axiale kracht op de uitgaande as:
De toegestane radiale en axiale kracht op de uitgaande as zijn afhankelijk van het ontwerp van de lagers van de tandwielkast
Apex Dynamics gebruikt een ontwerp met ver uit elkaar liggende lager ringen. Deze kan zware krachten op beide assen aan.
De toegestane radiale kracht F2r op het midden van de uitgaande as X = ½ x L bij diverse uitgaande snelheden.
Als de radiale kracht F2r niet op het midden van de as wordt uitgevoerd (X < ½ x L of X > ½ x L) dan kan de toegestane radiale en axiale kracht uitgerekend worden door middel van de positie van de kracht Kb in de bovenstaande grafiek.
Bouwgrootte | KF 060 |
KF 075 |
KF 100 |
KF 140 |
KF 180 |
KF 210 |
KF 240 |
||||||||
Ø (A) (C3) | 1-stage | 2-stage | 1-stage | 2-stage | 1-stage | 2-stage | 1-stage | 2-stage | 1-stage | 2-stage | 1-stage | 2-stage | 1-stage | 2-stage | |
8 |
kg*cm2 |
0.10 | 0.10 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | |
11 | 0.17 | 0.16 | 0.18 | 0.17 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | |
14 | 0.21 | 0.20 | 0.50 | 0.21 | - | 0.53 | - | - | - | - | - | - | - | - | |
19 | 0.62 | - | 0.63 | 0.63 | 1.69 | 0.68 | - | 1.83 | - | - | - | - | - | - | |
24 | - | - | 4.49 | - | 4.89 | 4.52 | 5.05 | 5.04 | - | 5.63 | - | - | - | - | |
28 | - | - | - | - | 6.14 | - | 6.55 | 6.33 | - | 7.18 | - | - | - | - | |
32 | - | - | - | - | 8.54 | - | 9.47 | 8.73 | 10.18 | 10.10 | - | 12.63 | - | - | |
35 | - | - | - | - | 13.86 | - | 14.91 | 14.04 | 15.21 | 15.54 | 15.68 | 17.75 | 23.46 | 20.80 | |
38 | - | - | - | - | 18.87 | - | 20.69 | 19.05 | 20.7 | 21.32 | 21.69 | 23.26 | 23.46 | 27.05 | |
42 | - | - | - | - | - | - | 22.58 | - | 22.83 | 23.2 | 23.59 | 25.40 | 25.28 | 28.95 | |
48 | - | - | - | - | - | - | 55.45 | - | 58.45 | 56.07 | 25.40 | 61.02 | 61.61 | 64.66 | |
55 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 61.02 | - | 89.67 | - | |
60 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 112.49 | - |
(A) Ø Ingaande as diameter
KF-S4:
KF 060 | KF 075 | KF 100 | KF 140 | KF 180 | |
1~2-traps | 1~2-traps | 1~2-traps | 1~2-traps | 1~2-traps | |
D1 | 68 | 85 | 120 | 165 | 215 |
D2 | 5.5 | 6.6 | 9 | 11 | 13.5 |
D3 H6 | 15 | 20 | 30 | 40 | 55 |
D4 g6 | 60 | 70 | 90 | 130 | 160 |
D5 | 18.5 | 25.8 | 36.8 | 55.2 | 69.2 |
D8 | 73 | 94 | 116 | 163 | 210 |
D9 | 18 | 24 | 36 | 50 | 68 |
L1 | 62 | 76 | 101 | 141 | 182 |
L2 | 12 | 14 | 18 | 22 | 23 |
L3 | 22 | 21.8 | 32 | 33 | 34 |
L4 | 4 | 4.3 | 5 | 6 | 7 |
L7 | 6 | 7 | 10 | 12 | 15 |
L8 | 10 | 13 | 17 | 25 | 31 |
L11 | 43 | 53.5 | 67 | 90 | 119 |
L12 | 48.5 | 57.7 | 73.3 | 95 | 122 |
L13 | 137.5 | 161 | 208.3 | 262 | 321 |
L14 | 4 | 4.7 | 5 | 6 | 7 |
L15 | 19 | 21 | 25 | 30 | 30 |
L16 | 94 | 114.5 | 129 | 173.5 | 228 |
(1) Afmetingen zijn motor afhankelijk, neem contact op met Apex Dynamics voor details.
Model | Dimensie | D1 | D2 | D3 | H1 | H2 | Schroef (1) | Ta (2) | J | Bestel Code |
Aantal x type | (Nm) | (kg.cm2) | ||||||||
KF 060 | SSD-d18xdw15 | 44 | 18 | 30 | 15 | 18.5 | 5 x M5 | 4 | 0.4 | SSD-18 |
KF 075 | SSD-d24xdw20 | 50 | 24 | 36 | 19.5 | 23 | 6 x M5 | 4 | 0.8 | SSD-24 |
KF 100 | SSD-d36xdw30 | 72 | 36 | 52 | 23.5 | 27.5 | 5 x M6 | 12 | 3.9 | SSD-36 |
KF 140 | SSD-d50xdw40 | 90 | 50 | 70 | 27.5 | 31.5 | 8 x M6 | 12 | 11.2 | SSD-50 |
KF 180 | SSD-d68xdw55 | 115 | 68 | 86 | 30.5 | 34.5 | 10 x M6 | 12 | 30.9 | SSD-68 |
Hulp nodig bij jouw applicatie? Onze specialisten gebruiken hun jarenlange ervaring graag om jou te helpen met de selectie van de juiste producten.