Achterkant Bierviltje
De beste ideeën krijg je altijd op onverwachte momenten. Tijdens een goed gesprek bijvoorbeeld. Dan pak je gewoon wat voor handen is en schrijf je het zo snel mogelijk op. Op de achterkant van een bierviltje bijvoorbeeld. Dit past zo goed bij onze manier van werken dat wij dit idee helemaal ter harte hebben genomen. Het is u waarschijnlijk wel opgevallen, de advertenties van Apex Dynamics in diverse vakbladen. De advertenties combineren de handgeschreven teksten en tekeningen, zoals je die op een bierviltje zou schrijven, met onze reductoren. In dit artikel delen we waarom wij kozen voor deze stijl en hoe dit past bij onze slogan; Apex Loopt Harder!
Voor de mensen die ons kennen is het harder lopen al geen verrassing meer. Zij zijn gewend dat wij snel de telefoon oppakken, dezelfde dag al met een offerte terug komen of hen dezelfde dag nog helpen om tot een oplossing voor een technisch probleem te komen. Maar aan de basis van dit alles ligt het goede en persoonlijke contact dat wij met onze relaties hebben. En dat kunnen we wel vertellen, maar om eerlijk te zijn kan je het alleen maar ervaren. Aan ons de uitdaging om dit gevoel in onze advertenties terug te laten komen.
De juiste planetaire vertragingskast toepassen
Het harder lopen van Apex Dynamics blinkt pas uit als u ons écht nodig heeft. Bijvoorbeeld bij stilstand van een belangrijke machine of een zeer accuute probleem van uw klant. Harder lopen betekent dat wij in staat zijn u snel uit de brand te helpen en tot een concrete oplossing te komen. Dit vraagt om ‘out of the box’-denken, in ons geval heel letterlijk want de ‘box’ is hier onze reductor, maar hoe draagt deze bij aan de oplossing en welke past het best? In onze advertenties ziet u daarom natuurlijk onze vertragingskasten maar de hoofdrol is weggelegd voor de tekeningen en berekeningen die wij samen met klanten maken om tot dé beste oplossing te komen.
Samen tot oplossingen komen
Begin Mei exposeren wij op de Indumation te Kortrijk en hier tonen we de verschillende nieuwe producten die ook centraal staan in onze advertenties; de hypoïde KF-serie, ons nieuwe aanbod van heugels en rondsels en twee nieuwe economy series (ATB en PIIR). Maar net als in onze advertenties is dit de basis, het echte plezier komt voort uit de gesprekken met de relaties die wij daar mogen ontvangen. Ook op deze beurs blijven wij graag goede gesprekken voeren, bij voorkeur onder het genot van een glas bier. En niet zomaar ‘een biertje’ maar het enige Nederlandse trappistenbier. Wij zijn nu al benieuwd welke mooie ideeen we vervolgens samen met u op de achterkant van ons bierviltje gaan schrijven.
Welke advertenties bent u al in het ‘wild’ tegen gekomen?
Persbericht Helmond, 21 April 2015